GRAĆ W NOWY DZIKI TRYB W AMONG US (UGA BUGA)

  wyświetleń 35,378

Dilerek Minecraft

19 dni temu

🔥UGA BUGA zostaw ŁAPKA W GÓRE OK??🔥
♦KUP KOSZULKĘ EXTREME,! : dealereq.teetres.com
AUTOR MINIATURY:
GONGAGA:
pCFk4HSAJI1P/
Oglądaj mnie na żywo:
twitch.tv/dealereq
⭐OBSERWUJ MÓJ INSTAGRAM: karolkuterere

#AmongUs #dealereq #dilerek
♦discord: discord.gg/Xk5YMTk
♦snapchat: dolary_plyno
♦fanpage: dealereq
♦grupa widzów: groups/siemaszko/

•Mail: dealereq@lifetube.pl
• Na moim kanale Dilerek Minecraft Znajdziesz przeróżne materiały o tematyce związanej z MineCraftem. Pamiętaj, by subskrybować, by być na bieżąco! ☺

Komentarze
Xerno games
Xerno games Dzień temu
Uga buga buga muga
Szymon Sobczyk
Szymon Sobczyk Dzień temu
Ja lubić amonga
Anna Kozłowska
Anna Kozłowska 2 dni temu
EJ CO ZNACYĆ SELF REPORTOR
Anna Kozłowska
Anna Kozłowska 2 dni temu
TY ZMIENIC VISUAL TASK NA WYLONCZYC PROSZ
Zofia Rynkiewicz
Zofia Rynkiewicz 2 dni temu
🤣🤣🤣👍🏻👍🏻👍🏻❤️❤️❤️ Supcio odcineczek!
Piotrek Bielski
Piotrek Bielski 4 dni temu
Uga bugamong us xD
Nathaneq qwp
Nathaneq qwp 4 dni temu
Among Us na podlasiu
Emilia Trujnara
Emilia Trujnara 5 dni temu
👍👍👍👍 lubie among us I sie nazywam sie Xdusia 😁
Pan Doktor
Pan Doktor 7 dni temu
Odgapiłeś to od wezy znanego także jako kolega naruciaka
Piotr Rodzik
Piotr Rodzik 12 dni temu
Ale śmieszne Xddd
Piotr Rodzik
Piotr Rodzik 12 dni temu
Polecam zostawić Suba i łapkę w góra uga buga
Michael Störk
Michael Störk 13 dni temu
Uga Buga diler najlepszy
Nexo Lanek
Nexo Lanek 14 dni temu
Dramcia cię obraziła trochę
Aleksander Mohr
Aleksander Mohr 14 dni temu
Od elevena ;(
Natalka Nieroda
Natalka Nieroda 15 dni temu
A mój gusia u
youtoberek
youtoberek 15 dni temu
Diler! Wymyśliłeś nową piosenkę ''UGA BUGA STAIL'' xD
Dark Szkielet
Dark Szkielet 16 dni temu
Pomyśł na następny film: Mario kart w among us
ciastek 11 ml
ciastek 11 ml 16 dni temu
Nieneszpiecznr miejsce to elektryk
Klaudia Kowalska
Klaudia Kowalska 16 dni temu
straciłam konto na tik toku na zawsze a nic nie zrobilam
5 Braci
5 Braci 17 dni temu
ppomysł na trool piasek trool pls like zeby widzial
Magdalena Zielińska
Magdalena Zielińska 17 dni temu
Uga buga
zosinKs 4
zosinKs 4 17 dni temu
Indianianie troll na widzu. Eydaje mi się, ze vos takiego bylo ale nie jestem pewna xD. Trzeba bedzie wybudowac małą wioskę z max czteroma tipi indianskimi. Do okoła jeszcze bedzie zagroda z konmi ale to juz ty zdecydujesz. W tym trollu chodzi o to by indianie najpierw zaatakowali dom widza a potem chcieli by stal się ich nastepnym eodzem po śmierci ich pierwszego. W ich grupie bedzir sie znajdowac szaman, który wywróży nieszcześliwa przyszlosć na sam koniec "dusze" poprzednich wodzow zaczna wywolywac burze itp. Do tego trolla bedą potrzebne max 3 osoby 😅
Mateusz Janiak
Mateusz Janiak 17 dni temu
Niech znowu będą bracia knury proszę
Alicja sapielak
Alicja sapielak 18 dni temu
Maka paka troll
Alicja sapielak
Alicja sapielak 18 dni temu
Maka paka troll
Alicja sapielak
Alicja sapielak 18 dni temu
Tak
LUSEK
LUSEK 18 dni temu
Pomysl na troll 1 psychiatryk troll zbudujcie wielki psychiatryk diller bendzie lekazem a doknes nie normalnym czlowiekiem Wmiajcie mu ze jest nienormalny gdy bendzie prubowal uciec to mu muw ze jest agresywny 2 maka paka troll wiem ze duzo ludzi to pisalo ale chce zeby bylo tego wiencej zebys mugl zobacyć 3 wienzienie troll zbudujcie wienzienie diller policjant a doknes wienzień albo na odwrut zafarbyjcie skuzane ciuchy na pomarancz to będom ciuchy mozecie jeszcze kogos zalatwic np zelazny tez morze byc policjantem
Jan Horodejczuk
Jan Horodejczuk 18 dni temu
Jak wy macie te mapy ja mam jedną
Roman Bratny
Roman Bratny 18 dni temu
Ale wyświetlenia ci spadły
wlan 10
wlan 10 18 dni temu
Nagraj mc
Szymon Wójcicki
Szymon Wójcicki 18 dni temu
Czemu nie nagrywacie bedwars jako bracia knury
Pola Matuszewska
Pola Matuszewska 18 dni temu
Ten niebieski ludek na miniaturce wygląda jak by miał wąsy
Antek Gończ
Antek Gończ 18 dni temu
Pomysł na odcinek : Troluj widza jako blok enchantu
Jacek Chrzan
Jacek Chrzan 18 dni temu
Iga Bugaj buga
Kubix xD
Kubix xD 18 dni temu
Masz dziewczynę?
MAUSER
MAUSER 18 dni temu
Witac, Ty trzymac lapka w gora. Odcinek i pomysl byc super, podobac sie bardzo mi, miec nadzieje na taki pomysl z widzami, pozdrawiac! 🗿🍗
Alicja Sapalska
Alicja Sapalska 18 dni temu
Chciałabym filmy jak kiedyś np seria tajemnicza wyspa albo więzienie... Kiedyś to były super czasy:'>
studio pro pl
studio pro pl 18 dni temu
Zapraszam na kanał studio pro pl Pomożecie dobic 40 subów
Maison !
Maison ! 18 dni temu
Rubaguga
Cilozar
Cilozar 18 dni temu
CiloBuru pozdrawia ;D
Michał Walecko
Michał Walecko 18 dni temu
Lubię among ale nie lubię gdy yutuber żuli na początku więc łapa w dół
Basia gach
Basia gach 18 dni temu
Fajna beka być ugabuga makarena XD
RafikToZiomal
RafikToZiomal 18 dni temu
U mnie sub za sub wystarczy wejść na mój kanał i napisać pod najnowszym filmem gotowe to oddam suba pozdro
seba346
seba346 18 dni temu
To niezły Dilerek Minecraft jak Minecrafta nie nagrywasz
Mateusz Wilary
Mateusz Wilary 18 dni temu
Napisz brzydkom 16
Zorro The Wolf
Zorro The Wolf 12 dni temu
Akcja się skończyła
xNeon!
xNeon! 18 dni temu
🎈Lubisz Dilerka??🤘 ✔Tak-like ❌Nie-kom Założyłem się z kolegą że do końca miesiąca wbije 300 subów. Brakuje nieco 90. Pomożesz❤ ps. oddaje suby ale musiscie napisać pod jakimś moim filmem bo nie zawsze dostaje powiadomienia o komentarzach z tego komentarza :)
Fandey_
Fandey_ 18 dni temu
Sub za sub? Heh
Albert Szymonik
Albert Szymonik 18 dni temu
Mega fajny filmik! Uwielbiam Among Us
Anna Witecka
Anna Witecka 18 dni temu
Hahahahhahahahahahahahhahahahaha
Ijoy NFS
Ijoy NFS 18 dni temu
Dilerek mam pytanie kiedy był odcinek z q&a na discordzie było pyt czy będzie kiedyś coś takiego jak tajemnicza wyspa i powiedziałeś ze jak zabierzecie ekipę to postaracie się i noo takie pyt czy zbieracie ta ekipę czy nie?
Martyna Prochowska
Martyna Prochowska 18 dni temu
Jupii uga buga
Weronika Weronika
Weronika Weronika 18 dni temu
Wogule czemu nagrywasz na kanapę dilerek Minecraft among us
Oto zwierz
Oto zwierz 18 dni temu
Ja śmiać się z użytkownikiem tego filmu, ja mieć ubaw
Kamila Kubanowska
Kamila Kubanowska 18 dni temu
Hej! Nie wiesz jak wybić się w Social Mediach? Wpisz w wyszukiwarce : FameBoom pl W szybki i skuteczny sposób możesz zwiększyć swoje statystyki na Insta, TikTok czy PLpost, twitch i innych! Zapłać Blik, przelew, PayPal, PaySafeCard
QKodiGD
QKodiGD 18 dni temu
Xd z cb typoe
KaĪkØ QwQ
KaĪkØ QwQ 18 dni temu
Aha
Animator X
Animator X 18 dni temu
@꧁ ClauVandia ꧂ Dokładnie
꧁ ClauVandia ꧂
꧁ ClauVandia ꧂ 18 dni temu
Nie będę wydawać pieniędzy na kompletnie niepotrzebne do życia rzeczy 😌
Jula Kluczowska
Jula Kluczowska 18 dni temu
Dzięki u mnie działa super, polecam ❤️❤️
Monek !
Monek ! 18 dni temu
*Pomysł Na Troll:* Reporter Troll Na Widzu. Jedna osoba będzie reporterem a druga kamerzystą. Przychodzicie do widza i piszecie: Dzień Dobry tu kanał ósmy TV dziś mamy wywiad z (nick widza) powiedz nam (i wymyślacie pytania). Potem możecie też przychodzić i mówić UWAGA Z OSTATNIEJ CHWILI! (i wymyślacie jakieś szokujące wydarzenie). Pozdro
orzeł 456
orzeł 456 18 dni temu
Pomysł na trolla: Gothic troll na widzu idziesz do widza w skinie króla nazywasz się robar II i oznajmiasz mu że popełnił przestępstwo i zostanie zamknięty za magiczną barierą gdzie będzie dla Ciebie kopał diaxy. Potem diler przebierze się za mrocznego maga xardasa i powie widzowi że tylko niszcząc withera może się wydostać
paulik
paulik 18 dni temu
weza nagrał takie coś z miesiąc temu heh
Marzena Nowak
Marzena Nowak 18 dni temu
No dokładnie, dilereq pewnie pomysł ukradł i nie dał creditu
Joanna Płoskonka
Joanna Płoskonka 18 dni temu
Jakim cudem Twich też nie daje powiadomień o livach. Wkurzają mnie. Za niedługo smsa będziesz musiał wysyłać do widzów.
kubunio yt
kubunio yt 18 dni temu
Xd
Anna Jaroch
Anna Jaroch 18 dni temu
Pomysł na troll: ,,Garfield troll" Chodzi oto że przychodzisz do widza jako kto garphild i gdy do niego wejdziesz będziesz od niego żądał lassanii (sorry nie umiem pisać). Pożyczysz do trzech i gdy Ci nie da lassanii to zrobisz zemstę i tam będziesz dawał jakieś moby lave czy coś, no po prostu rozwałka
Kanciaa
Kanciaa 16 dni temu
Lasagne* chyba
Emil Kaczmarek
Emil Kaczmarek 18 dni temu
Daj serduszko proszę
Martyna Ślefarska
Martyna Ślefarska 18 dni temu
Ejejej dealer pamietasz piosenke twoja i doknesa ucieklismy z wyspy albo yeti kotleti to bylo świetne 😟😟 to juz 3 lata
sprENżynka
sprENżynka 6 dni temu
Tak stare czasy.. 🤧😳
_Milciakss_
_Milciakss_ 14 dni temu
Eh te dawne czasy.....
Natalia C
Natalia C 17 dni temu
pamietam o boze 🥲
Kacper radzki
Kacper radzki 18 dni temu
Kolejny spoko film .Tylko mam jedno pytanie kiedy odcinek z jeżem!!
Filip wyjcijek
Filip wyjcijek 18 dni temu
Neh to UGA BUGA KU UGA
Angie
Angie 18 dni temu
Chce więcej Uga Buga! 😂❤
Vitrix
Vitrix 18 dni temu
666 like uga buga xd
Werka W
Werka W 18 dni temu
9 reklam No to fajnie
DominowskiYT
DominowskiYT 18 dni temu
Kto grał W robloxie w boga boga?
Lena XD
Lena XD 18 dni temu
Jestem nowa
Fremol
Fremol 18 dni temu
Jezu, Weza to nagrał
hxhushn
hxhushn 18 dni temu
Com
Dagmara Lemirska
Dagmara Lemirska 18 dni temu
Tyle ile bedzi tu łapek tyle razy napisze ,,grać w among us" uwaga liczy się do dziś 23:59 Grać w among us Grać w among us Grać w among us Grać w among us Grać w among us Grać w among us
hxhushn
hxhushn 18 dni temu
O 22
Anna Wąchalska
Anna Wąchalska 18 dni temu
Kto pamietać Uga buga ? Więcej chcieć ja Uga buga
Abecadlo piec
Abecadlo piec 18 dni temu
Ja zostawić łapka w górę ja chćeć więcej
Le_Ser_1
Le_Ser_1 18 dni temu
Ja byłem na tym livie
OZI Games
OZI Games 18 dni temu
XD
annsananas
annsananas 18 dni temu
Ja wnoszę petycję o więcej uga buga 👀
zosinKs 4
zosinKs 4 17 dni temu
Ja też chcieć więcej uga buga!
Abecadlo piec
Abecadlo piec 18 dni temu
To być prawda
Sheezeq
Sheezeq 18 dni temu
Jestem czternasty :D (PISZE TO WTEDY KIEDY PJO ROBI 1.16.2 EXTREME)
Anteq minecraft
Anteq minecraft 18 dni temu
Łapkujcie ten komentarz
Kornelia Bartczak
Kornelia Bartczak 18 dni temu
siema ' kto być sam" haha
Monek !
Monek ! 18 dni temu
Tyle ile tu będzie like tyle razy napisze "uga buga" (nie pisać kom typu: PISZ!! Bo też potrzebuje czasu ;D) Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga 10. Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga 20. Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga 30. Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga Uga buga
Monek !
Monek ! 9 dni temu
@Karol Kargolus Uga być już napisane 36 buga
Karol Kargolus
Karol Kargolus 9 dni temu
Być zamało napisane uga buga
Lena Karolak
Lena Karolak 15 dni temu
Pisz
Marcel clay-games
Marcel clay-games 18 dni temu
Ludzie Ale on co sekundę nie sprawdza więc mu nie spamcie "PISZ"
Anna Wąchalska
Anna Wąchalska 18 dni temu
10
Mr Brzoza
Mr Brzoza 18 dni temu
Siema dealereq
myszojelen
myszojelen 18 dni temu
12083382 haha
꧁c̸r̸y̸ b̸i̸s̸h̸꧂
꧁c̸r̸y̸ b̸i̸s̸h̸꧂ 18 dni temu
Kto z premiery?
Abecadlo piec
Abecadlo piec 18 dni temu
Ja
Anteq minecraft
Anteq minecraft 18 dni temu
Ja
ksawo_x _123
ksawo_x _123 18 dni temu
Ja
Julka julka
Julka julka 18 dni temu
Siema
Maksymilian Kurtyka
Maksymilian Kurtyka 18 dni temu
pierwszy!!!!
Szymonagd
Szymonagd 18 dni temu
@Piotr Olszewski 私も
Piotr Olszewski
Piotr Olszewski 18 dni temu
パンケーキが好きです
Szymonagd
Szymonagd 18 dni temu
Nawet 30 nie byłeś
KTOŚ WŁAMAŁ SIĘ I ZNISZCZYŁ MI ŚWIAT MINECRAFT 1.17
25:49
AMONG US, ALE MÓWIĘ TYLKO PRAWDĘ (szczery impostor)
08:12
COLA VS PEPSI *OSTATECZNY TEST*
29:25
Kuchnia WK
wyświetleń 101K
CHCĘ REWANŻU ! Fame MMA ! Protest się nie udał...
10:08
Ariana Grande - 34+35 (official video)
3:41
ArianaGrandeVevo
wyświetleń 35M
EKSTREMALNY CHOWANY W AMONG US!
11:33
Dilerek Minecraft
wyświetleń 108K
AMONG US, ALE IMPOSTOR TO NOOB 🙃
11:04
Dilerek Minecraft
wyświetleń 181K
AMONG US, ALE NIKT NIE ZGŁASZA CIAŁ!
09:40
Dilerek Minecraft
wyświetleń 78K
TOP 250 FUNNIEST MOMENTS IN AMONG US
36:38
OGLĄDAM MEMY Z AMONG US
08:34
Dilerek Minecraft
wyświetleń 168K
JASKINIOWIEC TROLL NA WIDZU | Minecraft Extreme
13:36
Dilerek Minecraft
wyświetleń 102K
OJCIEC MNIE OTRUŁ I WŁOŻYŁ DO PRALKI
11:00
Dilerek Minecraft
wyświetleń 93K
COLA VS PEPSI *OSTATECZNY TEST*
29:25
Kuchnia WK
wyświetleń 101K
CHCĘ REWANŻU ! Fame MMA ! Protest się nie udał...
10:08
Ariana Grande - 34+35 (official video)
3:41
ArianaGrandeVevo
wyświetleń 35M
SPONGEBOB PIJANY?
12:21
Dizowskyy
wyświetleń 172K
Minecraft Survivalist VS 3 Hitmen
40:04