UWIĘZIŁEM PRZYJACIELA POD BEDROCKIEM! *troll* | Zagrajmy w Minecraft

  wyświetleń 211,964

Dilerek Minecraft

3 miesięcy temu

🔥Dilerek zamyka Jeża Tritsusa pod bedrockiem w Minecraft!🔥
Zagrajmy w Minecraft i bedrock troll! Kilof z bedrocka wyrzucony... co teraz?
ZAGRAJMY W MINECRAFT: plpost.info/chart/PLdVlPTKBVbc7Lg3uig_219vuNKtqQoHtb.html
♦KUP BLUZĘ, LUB KOSZULKE! : dealereq.teetres.com
Zacznij wspierać ten kanał, a dostaniesz te bonusy:
plpost.info/head/h0JX8kKXDoV0jDnammmhWw.htmljoin
⭐OBSERWUJ MÓJ INSTAGRAM: karolkuterere

#Minecraft #dealereq #dilerek
♦discord: discord.gg/Q2MhAzw
♦snapchat: dolary_plyno
♦fanpage: dealereq
♦grupa widzów: groups/siemaszko/

•Mail: dealereq@lifetube.pl
• Na moim kanale Dilerek Minecraft Znajdziesz przeróżne materiały o tematyce związanej z MineCraftem. Pamiętaj, by subskrybować, by być na bieżąco! ☺

Komentarze
Lukas Ojoszczyk
Lukas Ojoszczyk 2 godzin temu
Jezu nie obrażaj się
Katarzyna Dorsz
Katarzyna Dorsz Dzień temu
Xdd
Krzysztof Bernecki
Krzysztof Bernecki 2 dni temu
8:00
Ewelina Cichocka
Ewelina Cichocka 4 dni temu
Xddddddddddddddd
Criperowicz śmieszny
Criperowicz śmieszny 4 dni temu
Jakie mody używasz?.
Grzegorz St
Grzegorz St 4 dni temu
Jeżu nie obrażaj się
Jaxu
Jaxu 4 dni temu
Jaki to mód który pokazuje ile masz zużycia narzędzia?
Nikodem Falecki
Nikodem Falecki 5 dni temu
nie smuć się tritsus
Ewa Jańczyk
Ewa Jańczyk 5 dni temu
Ten początek XDDDD
I LOVE NORTH KOREA
I LOVE NORTH KOREA 6 dni temu
O mój boże to prawda Subskrycjaaa, OMG przepowiedziałeś przyszłość
krzysztof janas
krzysztof janas 6 dni temu
Jeżu nie obrażaj sie
pawel gesicki
pawel gesicki 6 dni temu
😄😃😂😌👍👍👍👍👍👍👍👍💩💩💩💩💩👆👆👆👆FRANIO
Maria Stasianek
Maria Stasianek 6 dni temu
Łapka w górę i suba
Karolina Tańcula
Karolina Tańcula 7 dni temu
Fajna przepowiednia hahahah xd
Marcin Z
Marcin Z 8 dni temu
:(
Marcin Z
Marcin Z 8 dni temu
jeżu nie obrażaj sie
Ela Warian
Ela Warian 9 dni temu
Nie obrażaj się
Aleksandra Różycka
Aleksandra Różycka 9 dni temu
jeżu ja cie uwielbiam wruć do dilera a kiedy jestaś zły to walnij dilera oki i mam 9 lat
poland pro player
poland pro player 9 dni temu
Dlaczego tak żebrzesz o łapki i subt
kozmar82
kozmar82 9 dni temu
czemu z śnieżki wyszedł sub?!?!?!?!?!
Piotr Kłopotek
Piotr Kłopotek 9 dni temu
0:00 dorime
Kontakt D.S.
Kontakt D.S. 10 dni temu
Jerzy nie obrażaj się
Maria Narojczyk
Maria Narojczyk 11 dni temu
jezu nie wkur...j sie
Chlebek z Chlebkiem
Chlebek z Chlebkiem 11 dni temu
jakiego masz tekstur packa
kitty Nadia
kitty Nadia 11 dni temu
Bardzo dużo youtuberów ma na imię Karol
evron
evron 12 dni temu
Na gurze roze na fole serek daj subskrybcje panu dilerek
Tomura Shigaraki
Tomura Shigaraki 12 dni temu
Kto jak kto,ale ty to umiesz żebrać o suby i like XDDD a nie jakieś ,,zostawcie łapkę w górę,bo to motywuje"
Wiktoria Liszewska
Wiktoria Liszewska 12 dni temu
Xdd
Dawid Szędrecki
Dawid Szędrecki 12 dni temu
HEADSHOOT DAWAJ PRZYSZLOSC FAJNA ;_;
kuba dudek
kuba dudek 12 dni temu
Super Wings kula bilardowa koszulkę
honocia
honocia 13 dni temu
Jeżu nie obrażaj się
Koci Łapki BSP
Koci Łapki BSP 14 dni temu
A nie możecie użyć gamemoda 1
Koci Łapki BSP
Koci Łapki BSP 14 dni temu
Współczuję
pikachu_team
pikachu_team 15 dni temu
JERZUUUU NIE OBRARZAJ SIE
Nadia dusiakotek
Nadia dusiakotek 16 dni temu
Jeżu nie obrażaj się
Damian Kempiński
Damian Kempiński 16 dni temu
Dilerek masz świetne filmy
Fip 709
Fip 709 17 dni temu
Co następne na minecraft extreme
Iza Stromecka
Iza Stromecka 17 dni temu
Jk potem INF zniszczysz ten bedrock
Sylwia Białas
Sylwia Białas 18 dni temu
Jeży nie obrażaj sie
Mike zaremba
Mike zaremba 20 dni temu
Yhy
Palionowy bo mam polske xd
Palionowy bo mam polske xd 21 dzień temu
Jezu nie obrazaj sie
Patrycja Gajewska
Patrycja Gajewska 21 dzień temu
już dawno subskrybuje
Wojtek Szewczyk
Wojtek Szewczyk 24 dni temu
Jeż ma niszczarkę do bedroka
Piotr Kazimierowski
Piotr Kazimierowski 24 dni temu
Ieżu nie oBrażai
Monika Tracz-Chmielewska
Monika Tracz-Chmielewska 25 dni temu
ieyu
Sebastian Neiner
Sebastian Neiner 25 dni temu
JEŻ MA PLAKAT WOJANA CO NAPRAWDE SERIO JEŻU!!!!!😍😨😰😱😦
Sebastian Neiner
Sebastian Neiner 25 dni temu
!!!!!!!!?????
Tomson 8100
Tomson 8100 27 dni temu
jak się nazywają się wasze pluginy
emil smus
emil smus Miesiąc temu
Elo diler
Leszek Masiulaniec
Leszek Masiulaniec Miesiąc temu
Xdddddddxdxdxdxdxdxdxd
Daniel Zieliński
Daniel Zieliński Miesiąc temu
Jezu nie obrażaj
Emio Simińska
Emio Simińska Miesiąc temu
WjETRISUS
Maria Łankowska
Maria Łankowska Miesiąc temu
Żeby zabił swojego psa ŁA HA HA HA 👍
Michał Michalczyk
Michał Michalczyk Miesiąc temu
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😇😇😇
Folendka YT
Folendka YT Miesiąc temu
Sudskrybcja to moja przeszłość...
Szymon Jarząb
Szymon Jarząb Miesiąc temu
Jeżu nie obrażaj się
PRO VIK ROPQ 092
PRO VIK ROPQ 092 Miesiąc temu
Nic
Krystiane Q
Krystiane Q Miesiąc temu
Mama Jeża: Jeżu wracaj do domu! Czemu uciekasz? Diler: Zamknołem co w klatce😂 Mama Jeża: Nooo to dobrze dalej jest ta klatka? Diler: Takk... Mama Jeża: No to dobrze zamknę to tam znowu za uciekanie Jeż: Nieeee tylko nie znowu ta klatka! Ja: XD
Małgorzata Kawalec
Małgorzata Kawalec Miesiąc temu
Ja tylko wiem że bariera blok jest lepszy od bedroku
bartek ferko
bartek ferko Miesiąc temu
Jezu nie obrażanie
Jejdhdh Dhdhd
Jejdhdh Dhdhd Miesiąc temu
Dać wszystkie itemy
Jejdhdh Dhdhd
Jejdhdh Dhdhd Miesiąc temu
Lajkujcie żeby widział
Janek Urban
Janek Urban Miesiąc temu
Zrub bedrokowy miecz jak się da lajkujcie żeby widział
Grażyna Kotowska
Grażyna Kotowska Miesiąc temu
🤔🤔🤔🤔🤔🤔hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhy?
Filip Paryl
Filip Paryl Miesiąc temu
Jeżu nieobrażaj sie
mr_LukasG G
mr_LukasG G 2 miesięcy temu
no wlasnie dealerek jest gupi mogl zrobi kilof xD
mr_LukasG G
mr_LukasG G 2 miesięcy temu
JEŻU NIE OBRAŻAJ SIĘ BO BEDZIESZ CHCIAL WROCIC A CIE DILER NIE PUSCI BO BEDZIE MIAL MWK ALBO DOKNESO KOGOKOLWIEK I ZOSTAWI CIE NA PASTWE LOSU!!!
Sylwia Świątkowska
Sylwia Świątkowska 2 miesięcy temu
A ty se umuj włosy😄🤗😊😊🤗😄😄😄🤗🤗🤗🤗😄😄
Marcin Olwaszewski
Marcin Olwaszewski 2 miesięcy temu
nie obrazaj sie jerzu
Filip Tajchman
Filip Tajchman 2 miesięcy temu
Jerzu nie obrarzaći
Ala Wójcik
Ala Wójcik 2 miesięcy temu
Uuu
Izabela Bialon
Izabela Bialon 2 miesięcy temu
Q😡😡😭😭😭😭
Mateusz Krystowczyk
Mateusz Krystowczyk 2 miesięcy temu
Pocoś ty zmarnował ten bedrock mogłeś kilof zrobić i więcej wydobyć
oktisa 250
oktisa 250 2 miesięcy temu
Ghhhh
Kacper Andruszkiewicz
Kacper Andruszkiewicz 2 miesięcy temu
Jeżu nie obrażaj się
Mlody Użytkownik
Mlody Użytkownik 2 miesięcy temu
Haha
Renata Kulesza
Renata Kulesza 2 miesięcy temu
Dealer ale ja już dawno temu zostawiłem suba ;-;
kanaruś samuś
kanaruś samuś 2 miesięcy temu
Uheufhugugu
Jakub Sikora
Jakub Sikora 2 miesięcy temu
Jeż to jest matoł
Fraciszek Wąs
Fraciszek Wąs 2 miesięcy temu
mogłeś postawić warunek że wyjdzie ale jak zabije swojego psa
Brajan Gościniak
Brajan Gościniak 2 miesięcy temu
Jeżu nie wyprowadzajsie
lecak
lecak 2 miesięcy temu
jeżu zostań z delerem
Paweł Olejniczak
Paweł Olejniczak 2 miesięcy temu
Jeszu prosze
MistrzPL
MistrzPL 2 miesięcy temu
Jeżu nie obrażaj się
Ewelina Kasperowicz
Ewelina Kasperowicz 2 miesięcy temu
🦔 nie o brażajśe
Rafał Wierzchowski
Rafał Wierzchowski 2 miesięcy temu
tricus wie o tajnej bazie
Korzik Yt
Korzik Yt 2 miesięcy temu
Jeżu nie obrażaj się
Łukasz Klimek
Łukasz Klimek 2 miesięcy temu
Jeżuu no weź
oliwierek games
oliwierek games 2 miesięcy temu
2000000000000 ig
Filip Bartkowiak
Filip Bartkowiak 2 miesięcy temu
Dasz txt
Mateusz Zelek
Mateusz Zelek 2 miesięcy temu
japierd*le jaki wstęp
Margareta Boguslawska
Margareta Boguslawska 2 miesięcy temu
Nie
ignacy kempinski
ignacy kempinski 2 miesięcy temu
Dać caly bedrokowy set
Dawid Kościelniak
Dawid Kościelniak 2 miesięcy temu
Ja zaśpiewam jeti kotleti
Krystian Jankowski
Krystian Jankowski 2 miesięcy temu
Wow działa przepowiedziało mi przyszłość i jest sub
Nikodem Kiszczak
Nikodem Kiszczak 2 miesięcy temu
Jeżu
Filip Wutka
Filip Wutka 2 miesięcy temu
Głupi heż
Bartosz Kubis
Bartosz Kubis 2 miesięcy temu
Jerzu nie obrarzaj się
WodeQ Pl
WodeQ Pl 2 miesięcy temu
Bedrokowq zbroja
Krystian Wodecki
Krystian Wodecki 2 miesięcy temu
Slajm zbroja
Malgorzata Sobczyk
Malgorzata Sobczyk 2 miesięcy temu
Weź nie namawiaj na tego suba bo i tak nie zostawią
NOWE DIAMENTY SĄ EPICKIE! - Minecraft Ferajna XD
21:21
Dealereq Minecraft Ferajna
wyświetleń 139K
GUZIOR - B L U E B E R R Y
3:14
EVILTWINcorp.
wyświetleń 668K
NETHERYTOWE JABŁKO TROLL NA WIDZU! | Minecraft Extreme
18:32
To jest GENIALNE... (Najlepsi Gracze Minecraft)
10:12
Dilerek Minecraft
wyświetleń 130K
GUZIOR - B L U E B E R R Y
3:14
EVILTWINcorp.
wyświetleń 668K
Minecraft Survivalist VS 3 Hitmen
40:04
Rell Ability Reveal | New Champion
1:34
SkinSpotlights
wyświetleń 1,5M
Umacniamy Baze... (Green Hell #8)
43:49